Menu

Zwrot

Zwrotu artykułów, można dokonać w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki bez podania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku zwrotu koszty przesyłki pokrywa klient.

Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania. Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie uszkodzić produktów. W przypadku wystąpienia śladów użytkowania lub uszkodzenia produktu zwrot zostanie przyjęty, jednak koszt zmniejszenia wartości produktu obciążą Ciebie.

Procedura zwrotu

 Wypełnij formularz zwrotu dołączony do przesyłki.

 

 Włóż oryginalnie zapakowany produkt do paczki i dołącz do   niej formularz zwrotu.

 

 Przesyłkę wyślij do nas za pośrednictwem wybranego przez siebie Przewoźnika.

 

 Gdy paczka dotrze do nas i zostanie sprawdzona, zwrócimy Ci pieniądze. Zwrot pieniędzy zajmuje do 14 dni, a forma zwrotu zależy od metody płatności                       wybranej podczas składania zamówienia: 

  • płatność za pobraniem - zwrot otrzymasz na konto podane w formularzu zwrotu
  • płatność kartą płatniczą/płatność online- pieniądze przelejemy na konto karty płatniczej lub rachunek bankowy z którego została zrealizowana płatność

 

Koszty wysyłki

Sklep Natalya Toporova.pl dostarcza zakupione pordukty nie doliczając żadnych kosztów przesyłki niezależnie od wybranej formy płatności. 

Przesyłki kurierskie obsługuje firma DHL

 

Biuro Obsługi Klienta

Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta:

1. Napisz do nas za pomocą formularza kontaktowego dostępnego na stronie naszego sklepu

2. Napisz bezpośrednio na adres e-mail : info@natalyatoporova.pl

3. Zadzwoń do nas pod numer +48 501 509 969. Nasza infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku (w godz. 9-17).

 

Wymiana

Jeśli zamówiłeś produkt, który nie sprostał Twoim wymaganiom, możesz go zwrócić (skorzystaj z Procedury zwrotu) i złożyć oddzielne zamówienie na nowy.